pátek 4. ledna 2013

Dvojčata v MiMi - Jsou tady



První ze dvou příspěvků maminky Maryam. Čtěte o tom, jak se jí narodila dvojčata Niki a Riki, která první měsíce života strávila v postýlce MiMi.

Jmenuji se Maryam Kazemi, je mi třicet a před několika týdny se mi narodila dvojčata – holčička Lily Rose, které říkáme Niki, a chlapeček Aryan – pro nás Riki. Jsem vdaná a mám ještě tříletou dceru Shaynu Rose – Kiki. Manžel je gynekolog a oba pocházíme z Persie, tedy Íránu. Momentálně celá rodina žije v Kladně.

Těhotenství bylo plánované, a když jsme se dozvěděli, že to budou dvojčata, kluk a holka, měli jsme všichni včetně malé Kiki ohromnou radost. Péči o mě samotnou jsme tedy měli zajištěnou v rodině, i proto snad proběhlo těhotenství bez komplikací. Rodila jsem v porodnici v Kladenské nemocnici. Porod císařských řezem vedl manžel. Opět ho musím pochválit, celá operace dopadla dobře, bez problémů. Dvojčátka se narodila prakticky v termínu, holčička s mírami 48 cm a 2,9 kg a chlapeček 49 cm a 3,2 kg.

 
Z nemocnice nás propustili týden po porodu. Rána se mi zahojila a dvojčata se měla k světu. Doma na nás kromě manžela a dcery čekaly i dvě postýlky MiMi – modrá a růžová. Dozvěděli jsme se o nich v manželově ordinaci a na první pohled nám přišly nesmírně praktické. Zaujalo nás hlavně, že s nimi můžeme pohybovat a že jsou pro miminka pohodlná. A můžu říct, že první dojem si nás rozhodně nezkazily, naopak!

Žádné komentáře:

Okomentovat