pátek 5. dubna 2013

Postýlka MiMi očima tatínka

Postýlku MiMi mají v současné době zapůjčenou rodiče Karolínky. Jak se jim postýlka líbí a jaké s ní mají zkušenosti, tentokrát popsal tatínek Radek. Jsme rádi, že postýlka i v této rodině dobře slouží. Děkujeme za komentář i zaslané fotografie!



Postýlku MiMi jsme si zatím pronajali na dva měsíce. Bydlí v ní naše malá Karolínka a moc se jí tam líbí. Postýlku jsem jako tatínek obzvláště ocenil, když jsem měl natažená záda a nemohl jsem se pořádně ohýbat. Jednoduše jsem si postýlku zvedl na maximální výši a pak už jsem měl Karolínku ve správné poloze. Má manželka si ji zase snížila na svou úroveň a všichni jsme byli spokojeni. Postýlku si různě převážíme po bytě podle potřeby, kde zrovna potřebujeme být a Karolínka může být pořád s námi. Šikovné je to třeba u větrání nebo uklízení, když Karolínka spí. Takto si ji převezeme do jiné místnosti a nemusíme jí budit.





Manipulace je s postýlkou jednoduchá – je výškově a sklonově stavitelná a tak lze bez problémů nalézt polohu, která každému vyhovuje.

Postýlka MiMi je super nápad a vřele ji doporučuji každému rodiči!

Žádné komentáře:

Okomentovat