pátek 29. března 2013

Postup při vrácení postýlky

Další z častých otázek se týká postupu při vrácení postýlky MiMi. Chápeme, že v prvních týdnech a měsících s miminkem máte úplně jiné starosti a radosti, a proto Vám přinášíme návod, jak vrácení zařídit. Samozřejmě je Vám také k dispozici zákaznické centrum půjčovny. Na telefonu 606 666 796 nebo na mailu prvnipostylka@linet.cz Vám kolegyně ochotně poradí, co a jak.

Dotaz: Jak mám postupovat při vrácení postýlky?

Odpověď:
Postup při vracení postýlky má dvě varianty. Záleží na způsobu dopravy postýlky MiMi. Pokud bude postýlku vracet osobně na jednom ze 14 kontaktních míst půjčovny První postýlky MiMi, kontaktujte Zákaznické centrum (606 666 796) a ohlaste termín ukončení zápůjčky. Kolegyně ze zákaznického centra zkontrolují, zda je nájemné řádně zaplaceno a dají pokyn na pobočku, že postýlku je možné vrátit. Poté postýlku zavezete na dohodnuté místo a nájemní smlouvu na postýlku MiMi na místě ukončíte.

Pokud využijete služeb smluvního dopravce, společnosti TNT, která postýlku odveze, postup je následující:
 1. Zavolejte na tel. č. 848 000 868 (zákaznická linka společnosti TNT Express).
2. Sdělte záměr objednat zpětnou zásilku do společnosti LINET (acc. 108122) na adresu: LINET spol. s r.o., Želevčice čp. 5, 274 01 Slaný.
3.    Připravte si přepravní dokumentace pro zpětnou cestu. Tzn., dokument s názvem “consignment note – RETURN”.
4. S operátorem dohodnete čas a termín vyzvednutí, kdy kurýr přijede k Vám domů.
5. Dle pokynů pečlivě zabalte postýlku do původního obalu, tak aby se při přepravě nepoškodila, přibalte dovnitř “Protokol o vrácení”, který je součástí Vaší smlouvy. Balík se zpětnou dokumentací předejte kurýrovi. Krabice s postýlkou je větších rozměrů a poměrně těžká (22 kg), doporučujeme přítomnost tatínka nebo třeba dědečka. Pokud si nejste jisti, jak zpětně postýlku zabalit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pošleme instrukce znovu.

Balení postýlky MiMi






Žádné komentáře:

Okomentovat